Přeneste své úspěšné online podnikání za hranice Slovenska. Chcete získat tisíce nových zákazníků a vybudovat si dobré jméno i v zahraničí? Pokračujte v rozvoji svého podnikání, což vám přinese nárůst tržeb a množství zkušeností. Expanze e-shopu není žádná věda. Zvlášť když vám s tím pomáhají profesionálové. Zeptali jsme se našich obchodních partnerů, jak hodnotí spolupráci s Foza SA.

I vy můžete expandovat na zahraniční trhy. Předběhněte konkurenci a rozšiřte své podnikání za hranice Slovenska. Díky profesionální pomoci odborníků při expanzi se nemusíte ničeho bát!
V blogovém článku jsme pro vás shrnuli odpovědi našich partnerů na otázky týkající se klíčových bodů, které sehrály roli při expanze e-shopu. Přiblížíme vám, co všechno můžete očekávat během spolupráce se společností Foza SA.
Otázky, které jsme položili našim obchodním partnerům:
- Expanze e-shopu – V čem vám pomohla společnost Foza SA a jak dlouho spolupracujete?
- Jak hodnotíte komunikaci se společností Foza SA?
- Jaké výsledky jste díky spolupráci s Foza SA dosáhli?
1. Expanze e-shopu – V čem vám pomohla společnost Foza SA a jak dlouho spolupracujete?
Cílem společnosti Foza SA je posunout váš byznys o úroveň výš a prosadit silné stránky vašeho e-shopu. Dbáme na přesný překlad webu, zákaznickou podporu v lokálním jazyce a provádíme podrobný průzkum trhu, abyste byli při expanzi připraveni na všechny nástrahy.
- Robotworld: Na první otázku nám odpověděla společnost Robotworld, které jsme pomohli rozrůst se do Rumunska a Maďarska. Robotworld se specializuje na prodej robotických pomocníků.
„Společnost Foza SA nejenže poskytuje vynikající služby, ale také nám velmi pomohla v oblasti péče o zákazníky a překladů. Foza SA disponuje zkušenými překladateli, kteří nám pomohli s překlady našeho obsahu do různých jazyků. Bezchybné a přesné překlady jsou pro nás klíčové, abychom oslovili mezinárodní publikum a rozšířili naši globální přítomnost. Se společností spolupracujeme od roku 2020.“
- IRISIMO: V čem pomohla společnost Foza SA internetovému hodinářství IRISIMO?
„Se společností FOZA SA spolupracujeme od roku 2016. Za tu dobu jsme společně prošli mnoha výzvami a dnes mohu konstatovat, že jsme je díky profesionalitě týmu Foza SA zvládli nad očekávání. Ať už jde o rozsáhlé překlady textů, nebo o komunikaci se zákazníky, jejich práce byla a je vždy stoprocentní. V neposlední řadě, a to je pro nás mimořádně důležité, nám pomohli etablovat se na rumunském trhu, který patří mezi naše klíčová odbytiště.“
- Velvesa: Mezi naše klienty patří také společnost Velvesa nabízející vybavení a příslušenství pro fyzioterapeuty, maséry či sportovce. I jich jsme se zeptali, v čem jim Foza SA pomohla.
„Spolupracujeme poměrně krátce. Foza SA nám zajišťuje kompletní komunikaci s rumunskými zákazníky pro náš e-shop s vybavením pro maséry a fyzioterapeuty. Foza SA nás zbavila starostí s komunikací s rumunskými zákazníky.“
2. Jak hodnotíte komunikaci se společností Foza SA?
Ke každému z našich obchodních partnerů přistupujeme zodpovědně a individuálně, a proto dbáme také na komunikaci, která by měla vést k oboustranné spokojenosti.
- IRISIMO: Jak hodnotí komunikaci s námi společnost IRISIMO?
„S komunikací jsme nadmíru spokojeni. Velmi nás těší, že stejně jako je precizní a rychlá interní komunikace, je na vysoké úrovni také komunikace navenek – směrem k našim zákazníkům a třetím stranám. Musíme rovněž vyzdvihnout flexibilitu při řešení jakéhokoli problému, která hraje v naší oblasti podnikání významnou roli.“
- Velvesa: Společnost Velvesa s námi spolupracuje krátce, ale i tak nás zajímal jejich názor na komunikaci.
„Za těch pár měsíců spolupráce jsme spokojeni. Foza SA nám vychází vstříc a naši zákazníci jsou také spokojeni, protože mohou komunikovat s podporou ve svém mateřském jazyce tak, jak jim to vyhovuje – telefonicky, e-mailem nebo přes chat.“
- Robotworld: Jak reaguje na komunikaci společnost Robotworld?
„Foza SA si klade za cíl poskytovat vynikající zákaznickou službu. Jejich tým je vždy ochotný a připravený odpovědět na naše otázky a vyřešit jakékoli problémy, se kterými jsme se setkali. Byli jsme příjemně překvapeni jejich rychlými a profesionálními reakcemi na naše požadavky a zákaznické dotazy. Jejich profesionální přístup, schopnost naslouchat a porozumět našim potřebám a pečlivé provedení překladů nám umožnily poskytnout našim zákazníkům lepší zkušenost a rozšířit naše působení na mezinárodní úrovni.“
3. Jaké výsledky jste díky spolupráci s Foza SA dosáhli?
Hlavním cílem společnosti Foza SA je podpořit úspěšné slovenské e-shopy při expanze e-shopu na zahraniční trhy, jako jsou například Rumunsko nebo Maďarsko. Pomůžeme vám překonat hranice a jazykovou bariéru, čímž se rozšíří vaše podnikání a vy tak získáte stovky nových zákazníků.
- Velvesa: I za krátkou dobu spolupráce společnost Velvesa vidí výsledky naší spolupráce a na otázku nám odpověděla takto:
„Rumunský trh se nám docela rozjíždí a zákazníci často potřebují informace o produktu, objednávce, chtějí provést změny v objednávce nebo mají problém s platbou. Pro nás je důležité být k dispozici, rychle řešit požadavky zákazníků tak, aby byli spokojeni a vraceli se k nám. A přesně toto pro nás Foza SA dělá.“
- Robotworld: Co říká na dosažené výsledky společnost Robotworld?
„Při překladech a komunikaci s našimi zákazníky v různých zemích nám Foza SA poskytla cenné rady ohledně jednotlivých cílových trhů. Foza SA nám přinesla také významné výsledky a přispěla k našemu růstu a úspěchu. Jejich přístup, odbornost a strategie přizpůsobené našim potřebám nám umožnily dosáhnout výborných výsledků v Rumunsku a Maďarsku. Důvěřujeme jejich schopnostem a rádi bychom s nimi pokračovali v budoucí spolupráci otevřením nové bulharské mutace.“
- IRISIMO: Na poslední otázku nám odpověděla i společnost IRISIMO. Jaké výsledky dosáhla díky spolupráci?
„V odpovědi na tuto otázku musí být pro objektivitu zmíněno, že nám chybí data, která bychom mohli použít k porovnání s výsledky, které bychom zaznamenali, kdybychom se s FOZA SA nespolupracovali – protože naše partnerství trvá od prvního dne naší přítomnosti na rumunském trhu, avšak s jistotou můžeme říci, že služby Foza SA mají nezanedbatelný vliv na výkonnost naší firmy a tedy i na dosahované výsledky, a jsme jim za ně vděční.“
Závěr
Na závěr bychom se chtěli poděkovat našim obchodním partnerům za zodpovězení otázek a také za projevenou důvěru během spolupráce. Náš tým se za každých okolností snaží vyhovět požadavkům našich klientů a přizpůsobit jim řešení expanze na míru. Expanze e-shopu nemusí být komplikovaná. Nebojte se rozšířit své podnikání, rádi vám s tím pomůžeme.












